vrijdag 3 oktober 2014

PAINTING IN THE PICTURE: de voorbereiding

In het begin van dit jaar stond er in de plaatselijke weekkrant een oproep voor samenwerking tussen Fotogroep Perspectief en (amateur)kunstenaars uit de gemeente Drimmelen. Het idee is dat fotografen en kunstenaars zich door elkaar laten inspireren.

De eerste ontmoeting was eind maart en kregen we de foto's uitgereikt, die ter inspiratie moeten dienen. Ik stond achteraan in de rij (was te druk met babbelen met één van de fotografen) en zag blije, maar ook verschrikte gezichten.
En bij het openen van mijn envelop kwam deze foto tevoorschijn van Wilco van Bragt:


Nou, als ik daar niet mee uit de voeten kan, dan weet ik het niet meer!

4 opmerkingen:

els zei

Wat een interessante samenwerking. Dat gaat je vast en zeker prima lukken om met deze foto iets moois te doen. Ik ben benieuwd. Hou je ons op de hoogte van je vorderingen?

Hannie de Beer zei

Dat lijkt mij ook! Misschien kun je er iets heel moderns van maken? We volgen je hierbij!

Nienke zei

Oh ja daar is zeker iets moois mee te maken als inspiratiebron, wat een leuk concept zo!

ann vanherle zei

hiermee kan jij zeker iets mooi maken