dinsdag 18 juni 2013

TRAAIERIE

Afgelopen zondag had ik een kraam gehuurd op de Traaierie in Terheijden. Als blikvanger had ik mijn "vier gezusters"-quilt opgehangen.


Ik had ook een bak met textielverf, stempels, sjablonen en stiften meegenomen om te laten zien hoe je heel simpel witte stof veranderd in zelfontworpen stof.

 
Het was er heel gezellig (veel bekenden gezien) en aardig wat aanloop gehad. Het weer zat natuurlijk ook mee: niet te warm en droog!
 
Er stonden nog meer creatievelingen op de Traaierie: zoals Keigoed Vilten en keramiekkunstenares Lijni Hindriks.
 
 
Deze mooie schaal in mijn favo-kleuren heb ik van haar gekocht.

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een heel fraaie en kleurige kraam had je! En wat een prachtschaal die je kocht! Maar heb je ook veel vérkocht?

els zei

Prachtige vaas en mooie kraam. Hoop dat het de moeite waard was.

Nienke zei

Wat ben jij productief geweest, gaaf hoor!

nadia zei

Gezellige boel daar in Terheyden, volgend jaar kom ik zeker langs! Ik las bij Hannie dat je ook toegetreden bent tot "Doezz", meid waar haal jij de tijd toch vandaan??

Janny de Roo zei

Soms koop je meer dan je verkoopt op een dergelijke markt. Hoop dat je veel "klandizie" had.....!

Rian zei

Hallo, Heb je een winkel of geef je alleen workshops? groetjes Rian