zondag 25 augustus 2013

VRIENDINNENDAG: STOF ONTWERPEN

Afgelopen dinsdag had ik een vriendinnenclubje op bezoek voor een middagworkshop "stof ontwerpen".


Ze begonnen met een witte lap, om zelf een patroon op te maken met stift en acrylverf.


Als voorbeeld had ik een ideeën-proeflapje gemaakt. Tijdens de koffie met een lekkere Gummaruskoek konden de lapjes drogen en heb ik mijn maandquiltjes getoond.


Daarna een drietal naaimachines op tafel gezet en van de lapjes kleine doosjes gemaakt.


En zien werken doet werken, dus maakte ik later ook een lapje met lieveheersbeestjes. Schattig toch...?

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat gezellig, zo'n vriendinnen dagje! En meteen een goed bestede dag. Leuk wat jullie maakten!

els zei

Wat een leuke resultaten. Ziet er gezellig uit. En wat een lief lapje met lieveheersbeestjes.

Leny Huneman zei

Wat een leuk idee om met vriendinnen te doen.
Je geverfde hurricane lappen zijn geweldig.