zondag 28 oktober 2012

DUO-RUIL FIBERMAILGROUP

Onlangs heb ik mee gedaan met een Duo-ruil van onze Fibermailgroup. Mijn partner en ik hebben beiden twee lapjes van 30 x 30 cm in elkaar geknutseld; één om naar elkaar op te sturen en één om zelf te bewerken tot een quiltje van 50 x 50 cm.


Het linkerlapje is van mij en het rechterlapje is van Betty.

En van Betty's lapjes hebben we dit gemaakt:

 Door Betty gemaakt.
 
Door mij gemaakt.
 
En van mijn lapjes zijn de volgende werkjes gemaakt:
 
Door Betty gemaakt.
 
Door mij gemaakt.
 
Grappig dat ze ook nog heel goed bij elkaar passen!


4 opmerkingen:

janneke zei

Dat is zeker leuk geworden. Toch altijd spannend zo'n duoruil!

Janny de Roo zei

Dat is zeker heel erg leuk geworden. Laat ik nu lezen dat je ook bij de Fibermailgroep zit....noooooiiiiit geweten......Stom he....?
Jij zelfs nog eerder dan ik.....Sorry, sorry.....!
groetjes, Janny

Hannie de Beer zei

Ja zeg erg leuk geworden! Blijft spannend en verrassend een duoruil!

Nienke zei

Heel goed uitgepakt!