dinsdag 26 april 2011

KUSSENS Cherish Nature

Ik heb weer een setje kussens gemaakt. Het stof is van Moda (Deb Strain - Cherish Nature) en heb ik bij de Fat Quarter Shop gekocht.

Er zijn 44 verschillende stofjes gebruikt voor beide kussens.










Het ene kussen bestaat uit fourpatch blokken. Het andere kussen bestaat uit ninepatch blokken.

Het in elkaar zetten van de verschillende stukjes is een leuk werkje. Maar nog veel leuker is het maken van het ontwerp en het uitzoeken van de verschillende stofjes en de juiste combinaties in kleur en dessin!
Gelukkig heb ik onderstaand boek als naslagwerk.









Ik heb ook nog een paneel erbij, met mooie afbeeldingen, maar ik weet nog niet wat ik er mee ga doen.

En ik heb nog een zak vol kleine stukjes, maar daar heb ik al een bestemming voor gevonden (met dank aan Quilt & zo).

Geen opmerkingen: