maandag 18 april 2011

CREAWEB VERVEN deel 1

Er was niets op de televisie (niets interessant dan...) en dus dacht ik: ik zal mijn textielverf 'ns tevoorschijn halen. Een paar weken terug had ik gestempeld op creaweb en dat leek me nu ook een geschikte ondergrond voor mijn verf experimenten. Eerst heb ik een paar stukken creaweb gesneden van 6" x 8" (met twee begonnen, maar bleek al gauw te weinig!).
Ik ben begonnen met één kleur (fuchsia), toen twee kleuren gemengd (licht- met donkerblauw, bruin met goud en geel met groen) en daarna nog wat gekliederd met kleurverloop.
De foto is wat onduidelijk, omdat de vuilniszak door de creaweb heen schijnt. Morgen ga ik ze strijken en dan maak ik een foto met de stukjes op een witte ondergrond. Kan ik gelijk bedenken wat ik er mee ga doen...

Geen opmerkingen: