zaterdag 30 april 2011

BERNINA ZOMERKATOEN-PROJECT deel 1

Vorige week las ik op het Berninablog een berichtje over het Zomerkatoen-project. Je krijgt van Bernina een coupon zomerkatoen en daarvan maak je iets wat met de zomer te maken heeft. De enige voorwaarde is dat je er een verslagje van maakt met foto's, die je voor 30 juni in moet sturen.
Er zijn verschillende kleuren, maar je kan niet kiezen: het is een verrassing welke kleur je krijgt.
En gisteren lag het pakketje met stof in de brievenbus. Na opening bleek dat ik de meest afzichtelijke kleur oranje heb gekregen. Dat gaat het niet worden, dacht ik. Dus naar de drogist voor een tinnetje warmwaterverf.
En gisterenavond heb ik de lap een mooiere tint gegeven (voor zover dat mogelijk is bij oranje). Na een nachtje drogen ziet het er zo uit (de foto is nog ietwat flets):
Nu nog verzinnen wat ik er mee ga doen. Wel handig (voor mij) dat het voor 30 juni klaar moet zijn. Kan ik het op 2 juli aan mijn vriendin geven voor haar verjaardag! Ben ik van er tenminste weer vanaf...

Geen opmerkingen: