woensdag 24 december 2014

KERSTKAARTEN

Ik ben weer (een beetje te laat) aan mijn recyclebare kerstkaarten begonnen. En DD3 wilde ook graag kaarten schrijven naar haar klasgenootjes. Dus hebben we samen kaarten gemaakt naar het collage-kaarten-idee van Jette Clover.


IJverig ging ze aan de slag met behanglijm, servetten en kranten. Na het drogen en strijken heeft ze er nog met een stempel tekst opgedrukt.


Mijn eigen kaarten zijn gemaakt van geverfde plakvlieseline, organza en tule. Het middenstuk is van fabric paper met daarop een stukje band met een kerstkrans.


Bij deze iedereen fijne dagen en een creatief 2015!

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk om met je dochter kaarten te maken! Ze zijn heel goed geworden.
Ook je eigen kaarten zien er prachtig uit!

Saskia zei

Aha, zo heb je ze dus gemaakt!
Ik stuur hem volgend jaar weer door hoor. Dit jaar mijn zus blij gemaakt, volgend jaar weer iemand anders :)