vrijdag 12 september 2014

ROUND ROBIN: ronde 1 "Hetty"

Bij onze Fibermailgroep is een nieuw project gestart: een Round Robin. Nog nooit eerder aan meegewerkt, dus een nieuwe uitdaging. Waar en hoe ga je verder waar een ander gestopt is?


Ik kreeg van Hetty een sneeuwgeverfd lapje van 25x25 cm en dacht wat moet ik hier nu aan toe voegen. Ik had geen idee wat ze zelf nog op het lapje wilde maken, dus eerst gezocht naar bijpassende kleuren in totaal verschillende materialen. Door haar tip "voeg iets van jezelf toe" heb ik mijn hoeveelheid oude kleding, beddengoed en breiwol uitgedund.
Voor het kleurcontrast oranje vitragebloemen erop genaaid.
Na mij in de lijn zit Liesbeth, dus check haar blog voor het vervolg!

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dat was niet gemakkelijk, maar je hebt er iets bijzonders van gemaakt!

Jo Huijsman zei

wat een uitdaging en het is mooi geworden. ik ben benieuwd naar het vervolg

Hetty Janssen zei

Hij is leuk geworden.
Maar het lapje had ik niet gesneeuwverfd maar d.m.v. vouwen op de shiborie manier geverfd.

Ik ben ook benieuwd wat de rest ermee gaat doen!