woensdag 27 februari 2013

VOORBEREIDING VOOR WWQD

Op 16 maart is het World Wide Quilting Day en het lijkt me leuk om op een openbare plaats te gaan quilten. Dus een mailtje gestuurd naar de bibliotheek (Theek 5) in Oosterhout of ze interesse hebben om daar aandacht aan te besteden. En tot mijn verbazing kreeg ik een positief antwoord. Nu mag ik een mini-tentoonstelling inrichten in twee vitrinekasten, een grote quilt ophangen en drie dagen demo's geven over quilten.

Worldwide Quilting Day

Dus ben ik hard aan 't werk om de vitrines te vullen: twaalf maandquiltjes inlijsten, bonbonboxen en tassen maken en zorgen voor wat promotie in de plaatselijke huis-aan-huis-bladen. En met dank aan Vista-tnirp heb ik nu ook hele mooie visitekaartjes (ja, die van de reclame mèt zilveren houder!). En... een eigen balpen, een mok, adresstickers, een leuke tas, een poster, een memoblok en zelfs automagneten met mijn eigen logo! De WC-rolhouder staat nog in bestelling...


Afgelopen weekend waren een oom en tante van DH 50 jaar getrouwd en ook voor hen een bonbonbox gemaakt. De rozen stonden ook op de uitnodiging.


Het cadeau-label is gemaakt van de proefdruk.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat goed zeg, een expositie !
Bezoekers genoeg denk ik in de bieb?
Succes!

els zei

Wat een geweldig idee en wat leuk dat ze zo positief reageerden. Heel veel succes. Gaat vast lukken.
Mooi doosje ook weer.

janneke zei

Veel succes met je expositie! Dat moet wel een succes worden. Aan je werk zal het niet liggen,

ann vanherle zei

Zal voor jou geen probleem zijn om mooi werk te laten zien. Succes!!

Dea zei

Wat leuk dat je zo een expositie hebt geregeld! En wat een geweldige collectie ben je aan het maken.