zaterdag 3 december 2011

LEUKE KAART VOOR ONZE HOND

Hannie had laatst een paar mooie kraamkadootjes (fotomapjes) gemaakt.
En dit was mijn reactie op haar berichtje:

Had ik al verteld dat onze hond zwanger is. Dus kom ik nu ook in aanmerking voor zo'n mooi album (of op zijn minst een kaartje)?
Ha, ha... ;>)

Nou moet ik eerlijk bekennen dat onze hond (gelukkig!) helemaal geen puppy's krijgt en dat dat in de toekomst ook echt niet meer gaat lukken...


Maar toch heb ik van Hannie deze schitterende kaart ontvangen, met in goud een afbeelding van onze hand (heel toevallig). Vol technieken, die ik toch allemaal nog wil uitproberen...

BEDANKT HANNIE!

3 opmerkingen:

christina zei

typisch hannie he. Leuk verhaal en een mooie kaart.

Hannie de Beer zei

Nu zie ik zelf pas de vorm van een hondje erin, dus toeval? Maar hij is je van harte gegund!

Marrie-jette zei

Nou van harte gefeliciteerd met het niet zwanger zijn van je hond... ;-)LOL