dinsdag 23 augustus 2011

BONBONBOX 002

Ik heb weer een bonbonbox gemaakt, nu voor de buurvrouw die binnenkort jarig is. Ze kan gezondheidstechnisch ook wel een oppepper gebruiken; al vraag ik me af of ze wel bonbons mag hebben...
Misschien moet ik er een leeg doosje indoen...



Dit gaan natuurlijk collectors items worden, als ik eenmaal wereldberoemd ben, dus zal ik ze moeten nummeren. Ook handig als er straks een uitgebreide overzichtscatalogus uit gaat komen...


Ik heb trouwens ontdekt dat ik een waardeloze kunstenaar ben: ik raak direct gehecht aan wat ik maak en dus lijkt het me moeilijk om überhaupt iets te verkopen (zoals ik wel vaker lees op andere blogs). Maar weggeven is dan weer wel leuk!

1 opmerking:

christina zei

Deze is ook weer leuk!

Als je gehecht bent aan de dingen die je maakt moet je ze ook niet verkopen. Maar in de praktijk ervaar ik toch dat aan het ene wat je maakt meer gehecht bent dan het andere.

Ga jij deze mooie doosjes maar nummeren want dan krijgen wij nog meer te zien.