woensdag 11 december 2013

SINTERKLAASSURPRISE

Pakjesavond viel dit jaar niet echt handig, dus doorgeschoven naar afgelopen weekend. Ik had ik weer mijn moeder te pakken met lootjes trekken. Tijdens het Vakwerk-Meesterwerk-project bracht ze een doosje met allerlei oude fournituren. Daarbij vond ik ook nog een paar borduurwerkjes die ze 45 jaar geleden gemaakt had.



Perfect om daar iets mee te doen. Van oude jeans, een kapotte broek van mijn vader, breiwol en restjes stof maakte ik deze tas. De voering is bedrukt met zelfgemaakte stempels van een schaar en een klosje garen, maar daar heb ik helaas geen foto van gemaakt. Ze was er blij mee!

5 opmerkingen:

nadia zei

maar......dit is toch geen surprise, dit is gewoon een geweldig kado! Gezellig altijd weer die surprisetijd, ook wij hebben het het afgelopen weekend gevierd, iedereen had weer superleuke dingen bedacht, gerijmd en gekocht. Nu bereiden we ons voor op de Kerst met tussendoor nog een verjaardag van DD1, drukdrukdruk!

els zei

Ik kan me voorstellen dat ze daar blij mee was. Het is toch een super cadeau. Persoonlijk, functioneel en prachtig om te zien.

Hannie de Beer zei

Wie zou daar niet blij mee zijn? Ik sluit me bij de vorige reacties aan, een super en heel persoonlijke surprise!

Janny de Roo zei

geweldig idee om iemands oude handwerkjes te verwerken in iets nieuws....kan me voorstellen dat je moeder daar blij mee is....!

Nienke zei

Jammer dat ik je moeder niet ben :-). Super zeg wat een mooie tas je van vondsten hebt weten te maken!