vrijdag 8 juli 2011

FIBERMAILGROEP

Ik ben sinds kort lid van de Yahoo Fibermailgroep en heb daarvoor mijn eerste kaarten verstuurd èn ontvangen.
Het eerste thema was "spreekwoord" en voor Annika heb ik de volgende kaart gemaakt:
Als een vis in het water
Het tweede thema was "vleugels" en voor Trees heb ik de volgende kaart gemaakt:
Libelles in het riet
Natuurlijk heb ik ook twee kaarten gekregen:
Van Mariejosee deze mooie libelle

Van Rieky "de appel valt niet ver van de boom"
En omdat het leuk is om te doen heb ik voor de kinderen ook nog een kaart gemaakt en gepost:

Ik ben weer de klos
Hopelijk snappen ze de boodschap...

2 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Wat zijn ze leuk en mooi allemaal.Leuk om te geven en leuk om te krijgen.Groetjes, Marleen.

christina zei

Oei, nu ben je echt verslaafd. haha. Prachtige kaarten allemaal.